شاعرانه

شاعرانه

ای صمیمی ای دوست

گاه بیگاه لب   پنجره خاطره ام می آیی

دیدنت حتی از دور

آب بر آتش دل می پاشد

آنقدر  تشنه ی دیدار توام که به  یک جرعه نگاه   تو قناعت دارم

دل من لک زده است

گرمی دست تورا  محتاجم

و دل من به نگاهی از دور

طفلکی می سازد

ای قدیمی ای خوب

تو مرا یاد کنی یا نکنی من به یادت هستم

من صمیمانه  یادت هستم

دائم از خنده لبانت  لبریز

دامنت   پر گل باد 

نظرات 7 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:19 ب.ظ

سلام
خوبی؟
وبلاگ قشنگی داری ادامه بده.

سلام
ممنونم از اینکه از وب لاگم دیدن کردی .

فائزه جمعه 13 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:50 ب.ظ http://faezeh11.blogfa.com

salam webet braye shoro khobe ye kam bishtar bahash kar kon az mataleb va tasavire behtar estefade kon ghalebet kheyli ghashange


همیشه به اندازه ی تلاشت آرزو کن یا به اندازه ی آرزویت تلاش کن

movafagh bashi

یادگاری دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:42 ق.ظ

سلام
آرزوی موفقیت برای لیلای عزیز.
آدمی اگر فقط بخواهد خوشبخت باشد به زودی موفق میگردد

ولی او می خواهد خوشبخت تر از دیگران باشد و این مشکل است

زیرا او دیگران را خوشبخت تر از انچه هستند تصور میکند

( مونتسکیو)
همیشه پور شور و خستگی ناپذر

متشکرم رضا جان از اینکه از وبلاگم دیدن کردی .

[ بدون نام ] دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:36 ق.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:33 ق.ظ

رها چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ب.ظ http://last-shop.mihanblog.com/

سلام
وبلاگ خوبی داری مایل به تبادل لینکم اگه دوست داشتید منو با نام خرید کارتون های قدیمی لینک کنید و بهم خبر بدید تا لینکتون کنم
دوست من مطمئن باشید لینک میشید
قول میدم -- قول مردونه

ochino چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 ب.ظ http://kaktoos-ochino.blogfa.com/

salamdostemankhoshhalmishampishambiyai
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
(کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها توسط سیستم تبلیغاتی بلاگــ لیچ : http://blogleech.com )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد