تقدیم به بهترین . . . . . .

ای همه پاکی  و ایثار و صداقت

ای همه عشق و محبت 

                     به تو می اندیشم 

                    به تو ای آیت مهر

به تو ، ای خوب تر از جلوه ماه و مهتاب

تو لطیفی و پر از ناز ، چو گل

تو زلالی و پر از لطف ، چو آواز نسیم

چه شرابی که به پیمانه من ریخته ای ؟

                       چه شراری تو به جان و دلم انگیخته ای ؟

                                          ای چراغ شب ظلمانی  من

ای سراسر همه شور ، ای سراپا همه نور

                                      ای فروغ غم پنهانی من

 به تو می اندیشم  ، ای گل به تو می اندیشم

                                 به تو ای آیت مهر

به تو ای خوب تر از جلوه ماه و مهتاب

همه جان من ، از چشمه ایثار تو سیراب شده

مادر دهر کجا چون تو بزاید ، هیهات

روز شادی و جوانی ، همه جا همره  من

           روز پیری و غم و خسته دلی یاور من

شده ام در بر شطرنج تو مات

               مادر دهر کجا چون تو بزاید ، هیهات

همه آثار من از عشق تو

                                            پر نقش و نگار

همه گفتار من ، از وصف تو

                                            رنگین چو بهار

من چه دارم که به تو هدیه کنم

             ای سراسر همه شور

                                ای سراپا همه نور

می رسد پیک نسیم                 می وزد باد بهار

باز با درد گران                     باز با حال نزار

به تو می اندیشم ای گل

                         به تو می اندیشم

نظرات 2 + ارسال نظر
ترنج شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:12 ب.ظ http://toranj64.blogsky.com

بهترینها شایسته ی تقدیرند.پس سلام به تو ای بهترین!!
اگه دوست دارید وبلاگ و آثار شما بیشتر به دیگرون شناخته بشن و به نحوی بیشتر در معرض دید دیگران قرار بگیرید بهم حتما سر بزنید.شاید این دفعه وبلاگ شما رو جزء بهترینها معرفی کنم.

سلام به ترنج
خدا قوت
متشکرم از اینکه از وبلاگم دیدن کردی ناگفته نماید که شعر تقدیم به بهترین یکی از آثار زیبا و قشنگ آقای بیژن ترقی بود .
شاد باشی
لیلا

[ بدون نام ] دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:16 ب.ظ

سلام به لیلای عزیز
شعر قشنگی بود ممنون.
قانون انتخاب
زندگی شما نتیجه انتخاب های شما تا این لحظه است.
چون همیشه در انتخاب افکار خود آزاد هستید ، کنترل کامل زندگی تان و تمامی آنچه برایتان اتفاق می افتد در دست شماست.
از قانونهای برایان تریسی
همیشه شاد باشی.

سلام
شب خوش
متشکرم
موفق و موید باشید
لیلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد