تصادف

خیلی عصبانی بودم   تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

 

از فرط عصبانیت داشتم دیونه میشدم تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com انگار برق ۳ فاز بهم وصل کرده بودن تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

  

داشتم راه خودمو میرفتم تصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com 

یهو اومد زد بهم  

ترمز زدم اومدم پایین بهش بگم داری چیکار میکنی تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com  

گازید در رفت  تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

 

وای ماشنمو داغون کرد تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

 

حالا چه کار کنم لعنتی کاش ماشین نارنجی نمی گرفتم تا یه خط روش میفته تابلو میشه تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com 

دلم میخواست در نمیرفت پیاده میشدم هر چی دلم میخواست بهش میگفتم تصاویر زیبا سازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com 

 

خوشبختانه اومدم خونه مامانم کمکم کرد آروم شم  

 

گفت عزیزم فدای سرت پیش میاد ماشینه ، یه آهن پاره  

 

خدا رو شکر که واسه خودت اتفاقی نیفتاد تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com  .   

 با یه صافکاری همه چی حل میشه  تصاویر زیبا سازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

 

حالا  دیگه عصبانی نیستم  

 

خوشحالم که مادر به این خوبی دارم  تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

 

خیلی دوستش دارم  چاکرشم هستم تصاویر زیبا سازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

 

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ب.ظ

مهرورزی یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ق.ظ http://takhribnews.blogfa.com

سلام.
از وبلاگ مهرورزی های بی دریغ دولت عدالت محور و ... در اصفهان هم بازدید نمایید

[ بدون نام ] یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ب.ظ

گیج دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:57 ب.ظ http://geej.blogsky.com

عزیزم ممنون به خاطر کامنت مهربونت.
شاد باشی همیشه!:-*

سلام
متشکرم آرزو به این خوبی کردی واسم ؛شاد بودن

فایزه پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:11 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد