دلم هواتو کرده

سلام پدرم  

 

 بازم پنج شنبه شده پنج شنبه ها بیشتر از همه روزا هواتو میکنم  . پدری اگه این همه دور نمی رفتی هر روز میومدم پیشت . هرچند به نظر من خیلی دور نیست ولی همه مانعم میشن که بیام پیشت( هر وقت که خواستم)  . البته می دونم اگه تو بودی  اجازه میدادی  . حالا لحظه شماری میکنم تا وقتش بشه و بیام پیشت . امروز خیلی حرفا دارم که باهات بزم . آخه میدونی یه چیزایی هست که هر چند همیشه هستی و میبنی ولی اگه من خودم بهت بگم بهتره . دارم اذیت میشم کاش نمی رفتی یا کاش ما رو با خودت می بردی . بدون تو زندگی بی معنی شده هم واسه من ٬هم واسه مامی . فکر میکنم هدفامو دارم فراموش میکنم . اما نه امروز میام بازم مثل همیشه ازت کمک میگیرم . منتظرم باش پدری .  

 

                                                         همیشه تو خاطرمی    

                                                             دخترت لیلا

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:02 ب.ظ http://aseman25.blogsky.com

پدر دوست داشتنی ترین رفیق آدمه که تا از دست ندیم حالیمون نمیشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد