روز داروساز بر تو مبارک

سلام  

سلام پدر خوبم . روز داروساز بر تو مبارک . عزیزم این نامه رو باید روز پنج شنبه ۰۵/۰۶/۱۳۸۸ واست مینوشتم اما جایی بودم که دسترسی به اینترنت نداشتم .  

پدرم یادم میاد سال ۸۷ داروساز نمونه شده بودی . تابلویی که گرفتی جلو چشامه و قرآنی که هدیه گرفتی هر هفته که میام سر خاکت با خودم میارم و اونجا میخونم . دلم واست تنگ شده خیلی خیلی . واسه نگاهات . واسه حرف زدنات . واسه خندیدنات . واسه همه چیز . . . .. . . 

دوستت دارم .

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جعفری یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:35 ق.ظ http://moj-raha.blogsky.com

سلام
خیلی ساده و از ته ته ته دلت بود
معلومه که واقعا دوستش داشتی ... مثل من
ولی حیف و صد حیف که دیگه ...

ناگهان چه زود دیر می شود ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد