می شه دوباره دنیا بیام

اگه بشه چی میشه  تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com 

شما فکر کردید اگه یه فرصت دیگه داشتید واسه ساختن یه زندگی از نو  

چه تغییری به زندگی جدیدتون می دادید؟ ( البته با توجه  به اینکه تصویر کاملی از زندگی قبلیتون تو ذهنتون دارین  )  تصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com

من فکر میکنم صد در صد زندگیم متفاوته   

 

مثلا الان سنتور میزنم اون موقع میرم دنبال گیتار  (تازه خودم همراه آهنگام حتما میخونم).تصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com  

البته اگه دیدم تو گیتار زدن موفق نیستم میرم کلاس ویولون . تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

 الان تو هر برنامه ای تک نوازی میکنم اون موقع یه کنسرت بزرگ اجرا میکنم . تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

 تصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com

 

الان شغلم حسابداریه اون موقع خبرنگار میشم تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com 

 

الان اوقات فراغتمو با دوستام میرم بیرون اون موقع تو حیاط خونمون تاب سواری میکنم تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com 

 

الان .... سالمه هنوز مجردم همه خواستگارای خوب ٬ بد ٬ خوش تیپ ٬ بد تیپ ٬ پول دار ٬ بی پول ٬ با مو ٬ بی مو چپ و چول و یه وریمو رد کردم اون موقع هر کی بیاد (فرق نمیکنه کی باشه) چشممو میبندم تصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com میرم  ( رفتم و بار سفر بستم   تصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com)

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com  تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com  تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com  تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com تصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com

 

 

حالا شما به عنوان دوستای خوب راهنماییم کنید اگه بشه دوباره دنیا بیام و بشه  افراد متشخص فوق به خواستگاری من بیان به کدومشون ببببببببببببببببببببببببله بگم ؟  

 

 

البته پیش خودتون بمونه فال گرفتم این اومد  تصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ب.ظ

مرسی از نظری که دادی خوشحال شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد