۷ مرداد

به نظر می رسد هر چه بیشتر سعی کنی به زور و اجبار چیزی را در جهت منافع خودت پیش ببری ٬ کمتر از آنچه در طلب اش هستی لذت می بری .  

 

گاهی برخی بلاها پی در پی به سرت می آیند ٬ اما در این تکرار حکمتی نهفته است .   

 

 

                                              وین دایر

نظرات 4 + ارسال نظر
یک بنده خدا چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:32 ق.ظ

سلام
دوست خوب . همه لذتها در این نیست که منافعی را در پی داشته باشد مثلا وقتی به دیدن بچه های یتیم میری و یا به سالمندان سری می زنی تا دل آنها بدست بیاری هیچ منافعی ندارد اما چنان لذت می ببری که شاید به لذت آنی و ظاهری بعضیها نرسد لذتی است ماندگار بدون هیچ منافعی امتحانش هیچ ضرری نداره من به یتیم خانه به نام خانه بهار میرم با وجود اینکه آنها پسرند اما عشق می کنم وقتی با آنها بازی می کنم در ÷ناه خدا باشید و لذتها در موارد دیگر جستجو کنید با تشکر

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 ق.ظ http://asremovafaghiyat.blogsky.com

سلام دوست عزیز. من اولین باری هست که به وبلاگ شما سر می زنم. مطلب خیلی خیلی جالب بود. خیلی خیلی جدی عرض می کنم.
ممنون می شم شما هم به وبلاگ من سری بزنید

دینا چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 ق.ظ http://www.dina.blogsky.com

آنچه من خواستم نشد! آنچه خدا خواست همان شد!
اتفاقات خوب همیشه زمانی رخ میدهد که انتظارش رو نداری!

میثم شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:42 ق.ظ

هر وقت که احساس دلتنگی کردی و از همه چیز و همه کس نا امید شدی به یاد من باش که من همیشه به یادتم.از طرف بهترین دوستت ( خدا ) .
این آیه ای از سوره بقره است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد